Pages

Nafas Baharu

(pembukaan cerita je. memang takde kene mengena dengan gambar di atas)



Assalamualaikum

Kali ini, nama digunakan sebagai kepala cerita. Kasi dunia tahu ini namaku.
tapi nama singkatan saja. Bukan nama sebenar.

Ok tak?

Setahu aku, kalau letak nama sebenar pun boleh, cuma malas lah. Aku lebih suka nama pendek.
Ringkas dan mudah di ingati. Tak gitu korang ?

Bermula nafas baru di muka diari baru. Gambar sikit harus ada kira 'hidup' jalan cerita tu.
Sebab majoriti pembaca macam korang cepat boring kalau tiada gambar. yedakk?
So, bagi aku mesti setiap gambar ada cerita. korang fikir la kalau takde cerita, buat apa taip disini.
Kann?

Selamat tinggal, wassalam.



Silent Reader[s] ♥
/>